چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

در اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب؛

کارتونیست های شایسته تقدیر در پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب معرفی شدند

پنجمين دوسالانه كارتون كتاب

پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب، ۳ کارتونیست شایسته تقدیر در بخش حرفه ای معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب با حضور محمدحسین نیرومند، مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از کارتونیست های مطرح کشور روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد. در این مراسم برگزیدگان پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب در سه بخش آماتور یا غیرحرفه ای، شایستگان تقدیر و برگزیدگان در بخش حرفه ای معرفی و تقدیر شدند.

مهناز یزدانی از اصفهان، علیرضا پاکدل از مشهد و مهدی عزیزی از شهرستان گرگان استان گلستان به عنوان برگزیدگان شایسته تقدیر پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب در بخش حرفه ای شناخته شدند.

گفتنی است، پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی با موضوعات «کتاب و کودک»، «کتاب، کتابدار و کتابخانه»، «کتاب و رسانه» ‌و «کتاب و کرونا» برگزار شد. پیش از این نیز، چهار دوره از این دوسالانه بین‌المللی به صورت منظم و پی‌درپی با دریافت بیش از ۶ هزار اثر از هنرمندان کشورهای مختلف جهان برگزار شده است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 0 =